21 August 2018

Klantgericht bij Sportbedrijf Lelystad

Blog Vermo - Sportbedrijf Lelystad

Klantgericht
Eén van de kernwaarden van Sportbedrijf Lelystad is ‘klantgericht’. Iedere afdeling en iedere medewerker geeft hier weer anders uiting aan, maar alle neuzen staan dezelfde kant op: de klant staat centraal. De afgelopen maanden hebben we weer flinke stappen gezet om onze kernwaarde waar te maken naar onze klanten.

Inzicht in sportbehoeften
In maart lieten we voor de tweede keer een onafhankelijk imago-onderzoek uitvoeren onder bezoekers van Sportcentrum De Koploper, sportverenigingen, stakeholders en de bevolking van Lelystad. De vragen gingen over de naamsbekendheid van het Sportbedrijf, de sportdeelname en de sportbehoeften van Lelystedelingen. De antwoorden geven ons de mogelijkheid om ons aanbod nog beter af te stemmen op de behoeften aan sport- en beweegactiviteiten. Zo bouwen we aan een Sportbedrijf voor íedere Lelystedeling.

Verenigingen ondersteunen
Sinds mei van dit jaar hebben we een verenigingsondersteuner in dienst. Vanuit het Sportbedrijf helpt de verenigingsondersteuner sportverenigingen gezond en vitaal te worden en te blijven, zodat ze goed georganiseerde activiteiten kunnen aanbieden. Verenigingen kunnen ondersteuning krijgen in de vorm van een goed gesprek, advies en begeleiding, themaworkshops en netwerkbijeenkomsten. Alles zodat de Lelystedeling optimaal gebruik kan maken van de activiteiten en sportcomplexen in de stad.

Online tickets voor het zwembad
Tot slot bieden we onze klanten in Sportcentrum De Koploper sinds kort een nieuwe service. Zij hoeven niet meer in de rij te staan voor een zwemkaartje. Via www.sportbedrijf.nl/online-verkoop kunnen zij nu eenvoudig een e-ticket kopen. Wel zo makkelijk en klantvriendelijk.

Terug naar overzicht

Delen